بی عنوان

فاصله میان رویاها و اراده مساوی ست با میزان افسردگی.

سرنوشت مملکت

اینجانب:خب دکتر جون...خوبی؟ راستی کار پایان نامه ات به کجا کشید؟ 

آنجانب: موضوعش رو عوض کردم. 

اینجانب: چرا؟ 

آنجانب:والله خودم که موضوعش رو خوب نمی فهمیدم ولی 5 بار هم استخاره زدم بد اومد حتی زنگ زدم قم(به جون خودم راست میگم) واسه ام استخاره گرفتن اونم بد اومد.من هم موضوعش رو عوض کردم.

دیشب و باقی شبها

شب بود.آرام و مهتابی. من باز یکی از آن دلهره های بی دلیل و آشنا را تجربه می­کردم. مست بودم .خوش خوشان از خانه بیرون زدم. تا لب دریا راه رفتم . پنج دقیقه .من همیشه از انعکاس نور مهتاب روی دریا دیوانه میشوم. در امتداد ساحل خلوت تا آنجا رفتم که نورهای زرد رنگ شهر به مردگی رسیدند. کنار ساحل سیگاری گیراندم. شب بود و سکوت و تاریکی و دریا و انعکاس ماه. نمیدانم خلیج فارس را از نزدیک دیده اید یا نه. مثل خود ما اکثر وقتها آرام است. یک وجود عظیم در چند متری تو آرام خوابیده است و موجهایش صدای نفس هایش. لباسهایم را کندم .دل و جسم را به دریا زدم. اگر تمام اماکن توریستی و طبیعی دنیا را بگردم هیچکدام برایم مثل اینجا نمیشود. تا انجا که میشد در آب پیش رفتم. و روی اب دراز کشیدم .دلا بالا.یک ربعی طول کشید. وگله ماهیان ریز بیاح به بدنم نوک میزدند و موجهای ریز تا گوشهایم بالا می آمدند و چشمان من رو به مهتاب بود. از همین حالا وصیت میکنم اگر مردم مرا خاک نکنید به دریا بسپارید

 حالا هی شما بیا بگو درکه رفتیم قلیون کشیدیم

من بی خیال نیستم،فقط  خیالاتم از جنس خیالات رایج زمانه نیست. 

 

 

 

... 

معذرت میخوام نبودم 

لطفا آرامتر، 

سهم من از عشق همین صدای تق تق کفشی ست که از راهرو می آید.